SZANOWNI PAŃSTWO

W związku z wejsciem w życie nowej ustawy o Prawach Konsumenta informujemy że przed dokonaniem zakupów należy zapoznać się z regulaminem sklepu, w zakładce Regulamin.

Dokonywanie zakupów w sklepie GDM jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu.

Informujemy również że strona używa Cookies, dla potrzeb logowanie klientów do serwisu, wyświetlania elementów flash, wtyczek i innych elementów strony, bez których serwis nie mógłby funkcjonować. Więcej o naszej polityce Cookies znajdziesz Nasza Polityka Cookies.

zamknij

Polityka prywatności

Dziękujemy za odwiedzenie serwisu internetowego https://gdmpwb.pl  (zwanego dalej „Serwisem”).

Ochrona prywatności naszych użytkowników jest dla nas kluczowa. Dokładamy wszelkich starań, aby korzystanie z Serwisu było dla Państwa wygodne i bezpieczne.

Od 25 maja 2018 roku rozpoczną stosowanie nowe europejskie przepisy o ochronie danych w postaci Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) („RODO”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Państwa o przetwarzaniu Państwa danych osobowych, a więc danych osobowych, które podają nam Państwo korzystając z Serwisu i zasadach ich przetwarzania po dniu 25 maja 2018 roku.

Wprowadzenie

Niniejszy dokument („Polityka Prywatności”), przygotowany przez spółkę GDM Partner w biurze - Dulęba Spółka Jawna, 34-730 Mszana Dolna, ul.Starowiejska 77 (dalej jako „Administrator” lub „my”):

I. W Rozdziale I - Pozyskiwanie Danych Osobowych

przedstawia informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych użytkowników Serwisu, którzy korzystają z usług oraz funkcjonalności dostępnych za pośrednictwem Serwisu, w konsekwencji czego zostaliśmy administratorem Państwa danych osobowych. W szczególności dokument zawiera informacje o tym jak przetwarzamy Państwa dane osobowe w przypadku:

  • 1. Rejestracji konta w Serwisie
  • 2. Skorzystania z usługi „Newsletter”
  • 3. Skorzystania z formularzy kontaktowych
  • 4. Założenia karty "Stałego Klienta" w siedzibie lub w placówkach Administratora
  • 5. Złożenia zlecenia usług poligraficznych na formularzach "GDM Studio Graficzne - Zlecenie" w Serwisie, siedzibie lub w placówkach Administratora.

II. W Rozdziale II - Administracja Danych Osobowych

W tym miejscu znajdą Państwo następujące informacje:

  1. 1. Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
  2. 2. Jak skontaktować się z Administratorem danych?
  3. 3. W jakich celach i na jakiej podstawie wykorzystujemy Państwa dane?
  4. 4. Kto jest odbiorcą Państwa danych osobowych?
  5. 5. Przez jaki okres przetwarzamy dane osobowe?
  6. 6. Jakie prawa mają Państwo wobec swoich danych?
  7. 7. Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych.

III. W Rozdziale III - Informacje o Cookies

wyjaśnia zasady, jakimi kierujemy się w zakresie plików cookies wykorzystywanych w naszym Serwisie. W tym miejscu znajdą Państwo następujące informacje:

  1. 1. Co to są pliki cookies?
  2. 2. Do czego Serwis używa plików cookies?
  3. 3. Kto korzysta z informacji przechowywanych w cookies?
  4. 4. Czy można wyłączyć używanie cookies?
  5. 5. Jak zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej dotyczące plików cookies?

IV. W Rozdziale IV - Pozostałe kwestie

przedstawia informacje dotyczące relacji z innymi stronami internetowymi oraz w zakresie zmian niniejszej Polityki Prywatności.

W tym miejscu znajdą Państwo następujące informacje:

  1. 1. Inne strony internetowe.
  2. 2. Zmiany Polityki Prywatności

Rozdział I - Pozyskiwanie Danych Osobowych

W momencie skorzystania przez Państwa z poszczególnych usług (funkcjonalności) oferowanych w Serwisie stajemy się Administratorem Państwa danych osobowych. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób pozyskujemy Państwa dane osobowe w zakresie konkretnych usług (funkcjonalności) oferowanych w Serwisie:

1. Rejestracja w Serwisie:

W momencie rejestracji indywidualnego konta użytkownika w Serwisie pomiędzy Państwem a Administratorem dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług Serwisu na zasadach określonych w odrębnym Regulaminie dostępnym pod adresem: https://gdmpwb.pl/content/80-regulamin („Regulamin”).

Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest dobrowolne, lecz bez nich nie byłaby możliwa rejestracja w Serwisie.

2. Newsletter

W momencie zamówienia usługi „Newsletter” uzyskujemy możliwość przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie naszego uzasadnionego interesu, którym jest przedstawianie Państwu informacji o naszych usługach i produktach.

Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest dobrowolne, lecz bez nich nie byłoby możliwe przesyłanie Newslettera.

3. Formularze kontaktowe 

W momencie skorzystania przez Państwa z formularza kontaktowego „Kontakt dla klientów” uzyskujemy możliwość przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie naszego uzasadnionego interesu, którym jest opracowanie odpowiedzi na zadane pytanie i prowadzenie z Państwem korespondencji.

Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest dobrowolne, lecz bez nich nie byłby możliwe prowadzenie z Państwem korespondencji.

4. Założenie karty "Stałego Klienta" w siedzibie lub w placówkach Administratora

W momencie skorzystania z założenia karty stałego klienta uzyskujemy możliwość przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie naszego uzasadnionego interesu, którym jest zapewnienie Państwu jak najlepszej oferty handlowej.

Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest dobrowolne, lecz bez nich nie byłby możliwe zapewnienie Państwu jak najlepszej oferty.

5. Złożenia zlecenia usług poligraficznych na formularzach "GDM Studio Graficzne - Zlecenie" w Serwisie, siedzibie lub w placówkach Administratora.

W momencie przystąpienia do skorzystania przez Państwa z usług poligraficznych posługujemy się formularzami „GDM Studio Graficzne - Zlecenie” uzyskujemy możliwość przetwarzania Państwa danych osobowych w celu podjęcia działań w zakresie wykonania usługi poligraficznej.

Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest dobrowolne, lecz bez nich nie byłby możliwe podjęcie działań w zakresie wykonania usługi poligraficznej.

Rozdział II - Administracja Danych Osobowych

1. Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest GDM Partner w biurze - Dulęba Spółka Jawna z siedzibą w Mszanie Dolnej przy ul. Starowiejskiej 77 (34-730 Mszana Dolna), KRS 0000227553, NIP: 7372007841.

2. Jak skontaktować się z Administratorem danych?

W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora zapraszamy do kontaktu z Administratorem za pomocą poczty elektronicznej na adres gdm@gdmpwb.pl.

3. W jakich celach i na jakiej podstawie wykorzystujemy Państwa dane?

W ramach korzystania przez Państwa z Serwisu Państwa dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:

  1. 1. marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora– podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość przedstawienia Państwu informacji o usługach Administratora, przedstawienia przez niego ofert oraz zwiększenie sprzedaży usług Administratora;
  2. 2. poprawienia funkcjonalności strony internetowej, poprawienia szybkości działania strony internetowej, dopasowania treści oferty do Państwa oczekiwań i preferencji ustalonych na podstawie Państwa zachowania online podczas przeglądania stron Internetowych; oferty zamieszczane są na naszej stronie Internetowej lub stronach Internetowych innych podmiotów; pliki cookie mogą być zamieszczane przez podmioty, z którymi współpracujemy; pliki cookie mogą zbierać dane o Państwa zachowaniu w sieci czy adresie IP, zbieraniu anonimowych zagregowanych statystyk przeglądania artykułów i produktów na stronach serwisu; utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła – podstawę prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  3. 3. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); uzasadnionym interesem Administratora jest ochrona przed roszczeniami związanymi z korzystaniem z Serwisu.

4. Kto jest odbiorcą Państwa danych osobowych?

  1. 1. podmiotom serwisującym urządzenia Administratora, w których przetwarzane są dane,
  2. 2. podmiotom prowadzącym serwer, na którym przechowywane są dane,
  3. 3. podmiotom dostarczającym oprogramowanie wykorzystywane w celu przetwarzania danych klientów,
  4. 4. podmiotom, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, tj. organom podatkowym,  a także podmiotom świadczącym na Naszą rzecz usługi księgowe, transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztowe.
  5. 5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym oraz organizacji międzynarodowych.

5. Przez jaki okres przetwarzamy dane osobowe?

Z Państwa danych osobowych będziemy korzystać:

  1. 1. przez okres korzystania przez Państwa z usług Serwisu w zakresie, w jakim Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu świadczenia konkretnej usługi i wykonania zobowiązań Administratora,
  2. 2. do czasu zgłoszenia przez Państwa sprzeciwu w zakresie, w jakim Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora,
  3. 3. zakresie plików cookies sesyjnych przez okres do 2 lat lub do czasu ich usunięcia z przeglądarki internetowej, z kolei w zakresie plików stałych cookies pozostają w przeglądarce do momentu terminu ich wygaśnięcia lub do momentu ich usunięcia przez użytkownika z przeglądarki;
  4. 4. przez okres nie dłuższy niż okresy przedawnień w sprawach cywilnych i karnych ustalone zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa w zakresie, w jakim Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.

6. Jakie prawa mają Państwo wobec swoich danych?

  1. 1. Użytkownikowi przysługuje prawo do uzyskania informacji, czy Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika, w jakim celu je przetwarza, jakimi kategoriami danych dysponuje Administrator, jakie są kategorie odbiorców danych Użytkownika, oraz planowanego okresu ich przechowywania.
  2. 2. Użytkownik ma możliwość aktualizacji danych w dowolnym momencie.
  3. 3. Użytkownik ma możliwość żądania usunięcia swoich danych.
  4. 4. Użytkownik może w każdy momencie możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Administratora jego danych, o ile podstawą przetwarzania ich jest wyrażona wcześniej zgoda. Przetwarzanie danych będzie więc legalne do czasu wycofania zgody przez Użytkownika
  5. 5. Administrator informuje, że w rezultacie skorzystania z uprawnień wskazanych w pkt. 3-4 powyżej, istnieje możliwość, zaprzestania świadczenia usług na rzecz Użytkownika (w całości lub w części), dla których świadczenia niezbędne jest przetwarzanie określonych danych osobowych.
  6. 6. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli do Generalnego Inspektora Danych Osobowych lub jego następcy, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych

W zakresie usługi Newsletter w związku z podaniem przez Państwa adresu e-mail i wyrażeniem przez Państwa zgody na otrzymywanie od Administratora informacji handlowych i marketingowych w formie wiadomości elektronicznych (e-mail), Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe w zakresie adresu e-mail w celu przesyłania informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług Administratora, organizowanych przez niego promocji i akcji marketingowych.

Wyrażenie takiej zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne dla zamówienia usługi „Newsletter”. Udzielona zgoda może być przez Państwa w każdym momencie wycofana w sposób opisany w pkt 2 powyżej, przy czym cofnięcie zgody będzie oznaczać równocześnie rezygnację z usługi Newsletter.

Rozdział III - Informacje o Cookies

1. Co to są pliki cookies?

Cookie, to mały plik tekstowy, zapisywany przez stronę internetową na komputerze, telefonie lub jakimkolwiek innym urządzeniu użytkownika, zawierający dane na temat korzystania przez użytkownika ze tej strony. Cookies są potrzebne, w celu ułatwienia korzystania ze strony i sprawienia, by stała się bardziej przyjazna użytkownikowi. Cookies nie są szkodliwe dla komputera. Pomimo że w niniejszej polityce stosowane jest ogólne pojęcie cookie, jako główny sposób przechowywania informacji używany przez tę stronę internetową, do tych samych celów, co cookies stosowana jest również przestrzeń nazywana „magazynem lokalnym” przeglądarki. Dlatego informacja zawarta w tym rozdziale odnosi się również do wspomnianego „magazynu lokalnego”.

2. Do czego Serwis używa plików cookies?

Cookies, to istotny element działania naszej strony internetowej. Głównym celem cookies jest ulepszanie doświadczenia użytkowania przy korzystaniu ze strony internetowej. W czasie korzystania ze strony oraz podczas jego przyszłych wizyt, w zarządzaniu jego/jej koszykiem zakupów, w realizacji zakupów on-line. Informacja zebrana przez cookies pozwala nam ponadto ulepszać stronę internetową za pomocą szacowanych danych, dotyczących statystyk i wzorów użytkowania, dostosowania strony do indywidualnych potrzeb użytkowników, przyspieszenia wyszukiwania, itd.

3. Kto korzysta z informacji przechowywanych w cookies?

Dane przechowywane w cookies naszej strony internetowej używane są wyłącznie przez nas, z wyjątkiem google analytics, które są używane i których zarządzaniem w celach statystycznych zajmuje się google i my oraz cookie dotyczące analizy transakcji płatniczych, generowane tylko wtedy, jeśli dokonywane są zakupy i którego analizą zajmuje się zewnętrzna firma, w celu zapewnienia dostatecznych gwarancji, niezbędnych przy realizacji transakcji płatniczych.

4. Czy można wyłączyć używanie cookies?

Tak, cookies można wyłączyć. Jednak po zastosowaniu takich ustawień, możliwe że użytkownik nie będzie miał dostępu do niektórych treści naszej strony internetowej, korzystanie z niej może być mniej wydajne lub też użytkownik nie będzie mógł skorzystać z którejś z naszych usług.

Jeśli użytkownik woli ograniczyć, zablokować lub usunąć cookies ze strony internetowej, może tego dokonać w ustawieniach przeglądarki. Parametry mogą się różnić w zależności od przeglądarki, jednak zwykle ustawienia cookies znajdują się w menu „preferencje” lub „narzędzia”. Aby dowiedzieć się więcej o ustawieniach cookies swojej przeglądarki, zalecamy skorzystać z menu „pomoc” przeglądarki.

5. Jak zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej dotyczące plików cookies?

Przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Jednakże w każdym czasie możecie Państwo zmieniać te ustawienia aż do całkowitej blokady zapisywania ciasteczek. W takim przypadku korzystanie z Serwisu nadal będzie możliwe, lecz niektóre jego funkcje mogą nie działać poprawnie. Niedokonanie zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zamieszczanie i przechowywanie wykorzystywanych w Serwisie plików cookies w Państwa urządzeniu oraz na uzyskiwanie przez Serwisie dostępu do nich. Poniżej przedstawiamy, jak można dokonać zmiany ustawień w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:

Google Chrome

Należy kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” należy kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików cookie: Usuwanie plików Cookie; Domyślne blokowanie plików Cookie; Domyślne zezwalanie na pliki Cookie; Domyślne zachowywanie plików Cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki; Określanie wyjątków dla plików Cookie z konkretnych witryn lub domen.

Internet Explorer 8.0

Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

Mozilla Firefox

Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.

Opera

Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.

Safari

W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. W tym miejscu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.

Rozdział IV - Pozostałe kwestie

1. Inne strony internetowe

W Serwisie znajdują się także odnośniki (linki) do stron internetowych pochodzących od podmiotów trzecich. Odwołujemy się do nich np. pokazując multimedia. Strony te mogą wykorzystywać pliki cookies lub oferować usługi wymagające podania danych osobowych. Zwracamy uwagę, że zasady określone w niniejszej Polityce Prywatności obowiązują jedynie w naszym Serwisie. Nie ponosimy natomiast odpowiedzialności za działania podmiotów trzecich. W przypadku korzystania z innych stron powinni Państwo odrębnie zapoznać się ze stosowanymi przez nie politykami prywatności.

2. Zmiany Polityki Prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności może ulec zmianie w przypadku gdyby potrzeba lub obowiązek wprowadzenia takich zmian wynikały z rozwoju funkcjonalności Serwisu, postępu technologicznego, zmiany stosownych przepisów prawa lub zmian w zakresie przetwarzania danych osobowych zarejestrowanych użytkowników Serwisu.

Zarejestrowani użytkownicy Serwisu zostaną powiadomieni o zmianach Polityki Prywatności w zakresie przetwarzania danych z wyprzedzeniem, przed wprowadzeniem zmian w Polityce Prywatności za pośrednictwem jednej z następujących form komunikacji wiadomość e-mail lub wiadomość umieszczona na koncie w Serwisie.